Τρίτη 27 Αυγούστου 2013

EDUCATION AWARDS - Ψήφισε τον καλύτερο!




ΙΕΚ ΞΥΝΗ Πειραιά - Τεχνικός δικτύων Υπολογιστών

Σπουδάζει στην ειδικότητα «Τεχνικός δικτύων Υπολογιστών» στο ΙΕΚ ΞΥΝΗ Πειραιά, και παράλληλα είναι φοιτητής στο ΤΕΙ Αθήνας, στο τμήμα Φωτογραφίας και Οπτικοακουστικών Τεχνών. Ο Γιώργος ξεχωρίζει για το ήθος και το ταλέντο του. Έχει πάρει μέρος σε όλα τα σεμινάρια του Τομέα Πληροφορικής που διοργανώθηκαν από τα ΙΕΚ ΞΥΝΗ.
Ποιοι είναι οι λόγοι που σε οδήγησαν να σπουδάσεις την συγκεκριμένη ειδικότητα;
Ασχολούμαι με την Πληροφορική από μικρός! Πέραν της δουλειάς είναι και hobby, το οποίο δεν
βαριέμαι και γεμίζει την ώρα μου. Ο τομέας των δικτύων είναι αυτός που μου δίνει τη δυνατότητα να επεκτείνω τις γνώσεις και τις ικανότητές μου και να ασχοληθώ με αυτό που με ευχαριστεί.

Ποιοι είναι οι επαγγελματικοί σου στόχοι; Πώς βλέπεις τον εαυτό σου σε 10 χρόνια;
Δεν έχω σκεφτεί πότε πώς θα ήθελα να είμαι σε 10 χρόνια, γενικότερα δεν σκάφτομαι τόσο μακροπρόθεσμα. Πιστεύω πως όλα έρχονται στην ώρα τους αν γίνονται σωστά, και με μικρά βήματα κάθε φορά. Φυσικά και θέλω να εξελιχθώ επαγγελματικά στην ειδικότητά μου, αλλά το πρώτο βήμα για αυτό θα ήταν μια θέση εργασίας με προοπτικές, αφού τελειώσω τις σπουδές μου.

Τι θα άλλαζες στην κοινωνία μας;
Η προσωπική μου άποψη είναι ότι, πέραν των πρακτικών προβλημάτων, όπως η ανεργία, η κοινωνία μας πρέπει να αλλάξει μυαλό και σκέψη όσον αφορά σε θέματα κέρδους και συμφερόντων. Η έλλειψη αλληλεγγύης και το «πάτημα επί πτωμάτων» για να επωφεληθούμε, μπορεί να μοιάζουν μονόδρομος στο πώς χειριζόμαστε καταστάσεις σύμφωνα με τα σημερινά δεδομένα, αλλά είναι αυτό ακριβώς το γεγονός που αποδεικνύει ότι η κοινωνία μας δεν είναι υγιής.

Πώς σου φαίνεται η πρωτοβουλία των ΙΕΚ ΞΥΝΗ και του Εκπαιδευτικού Ομίλου ΞΥΝΗ να δημιουργήσει νέα πρότυπα, μέσα από τα Education Awards;
Θεωρώ ότι ο Όμιλος ΞΥΝΗ κάνει μια πολύ σημαντική προσπάθεια, μέσα από την οποία μας δίνεται η δυνατότητα να δείξουμε τη δουλειά μας και να ακουστούν οι απόψεις μας.

Είπαν για το Γιώργο:

Στέφανος Ντιάζ - Καμπρέρα - Συμφοιτητής

"Πάντα στην ώρα του, πρόθυμος για μάθηση, κοινωνικός, με απορίες τις οποίες συχνά... έλυνε και μόνος του! Είναι ρόθυμος να βοηθήσει οποιαδήποτε στιγμή, σε ό,τι θα μπορούσαν να ζητήσουν οι καθηγητές και συμφοιτητές του."