Τρίτη 27 Αυγούστου 2013

EDUCATION AWARDS - Ψήφισε τον καλύτερο!


ΙΕΚ ΞΥΝΗ Πειραιά - Οικονομία και Διοίκηση

Σπουδάζει στην ειδικότητα «Διοικητικό Στέλεχος Επιχειρήσεων» στο ΙΕΚ ΞΥΝΗ Πειραιά. Ο Γιώργος ξεχωρίζει για την αγάπη και το πάθος του για τις σπουδές που επέλεξε. Στόχος του είναι να συνεχίσει τις σπουδές του σε κάποιο κολέγιο, ώστε να διευρύνει τις γνώσεις του στο χώρο της Διοίκησης Επιχειρήσεων, αλλά και του Marketing.
Ποιοι είναι οι λόγοι που σε οδήγησαν να σπουδάσεις την συγκεκριμένη ειδικότητα;
Ένας από τους λόγους που με οδήγησαν να σπουδάσω στον κλάδο της Διοίκησης Επιχειρήσεων ήταν ότι ήθελα να ακολουθήσω από μικρός την ειδικότητα αυτή, και ήταν ένας κλάδος ο οποίος πιστεύω ότι έχει μέλλον, και έχω να δώσω πολλά σε αυτόν!

Ποιοι είναι οι επαγγελματικοί σου στόχοι; Πώς βλέπεις τον εαυτό σου σε 10 χρόνια;
Οι στόχοι μου στο μέλλον είναι να κάνω μεταπτυχιακό για να διευρύνω τις γνώσεις μου, και να καταφέρω να ανοίξω μια δικιά μου επιχείρηση στο νησί μου. Με τις σπουδές και τις εμπειρίες που θα έχω αποκτήσει από την πρακτική άσκηση και ύστερα από την εργασία μου σε άλλες επιχειρήσεις, πιστεύω να έχω τις γνώσεις και τα εφόδια για κάτι δικό μου.

Τι θα άλλαζες στην κοινωνία μας;
Η αλήθεια είναι ότι τα τελευταία χρόνια η κοινωνία μας έχει παρουσιάσει πολλές μορφές ρατσισμού. Επίσης, η ανεργία καλπάζει με τον καιρό, και όλο και περισσότεροι νέοι δεν βρίσκουν δουλειά. Αν μπορούσα να άλλαζα κάτι πάνω σε αυτό, θα ήταν και τα δύο αυτά φαινόμενα, διότι δεν βοηθούν στην ανάπτυξη και στη σωστή λειτουργία ενός κράτους. Πιστεύω ότι κάθε ένας άνθρωπος, ανεξαρτήτως φυλής και εθνικότητας, πρέπει ατομικά να παλεύει για το σωστό, γιατί μόνο έτσι μπορεί να αλλάξει κάτι.

Πώς σου φαίνεται η πρωτοβουλία των ΙΕΚ ΞΥΝΗ και του Εκπαιδευτικού Ομίλου ΞΥΝΗ να δημιουργήσει νέα πρότυπα, μέσα από τα Education Awards;
Η πρωτοβουλία αυτή είναι θετική για όλους τους σπουδαστές ανεξαρτήτως ειδικότητας, διότι δίνει ένα κίνητρο ακόμα σε κάθε σπουδαστή για μεγαλύτερη προσπάθεια και ενδιαφέρον για τις σπουδές του. Επίσης, με τον τρόπο αυτό θα ανέβει περισσότερο το επίπεδο των μαθημάτων αλλά και των μαθητών.